Tuesday, May 11, 2010

aku...
aku adalah aku..
manusia yang xpnah lari dari melakukan kslapan..
ak byk harungi liku2 idop yg org laen pon pasti xpat malaluiye...
tp ak tetap b'diri utuh d cnie utk mngejar cite2 n impianku..
walau ak tkot ak xpat mngecapiye tp ak sntiasa b'doa pd ALLAH S.W.T..
krne kite xpnah taw pe yg tsurat n tsirat yg dtakdirkan tok kite..
yg pntg usahe slagi kte mampu..
idop ak secare fzikal nmpak bhgia tp ak yg perit tok melaluiye..

aku...
aku tetap dengan diri aku..
mencube tok jd yg t'bek d'antare yg t'bek..
meskipun ak taw xde org yg smpurne d 'dunie nie..
ak nk org2 yg ak syg n sntiase dkat ngan ak sntiase slesa ngan ak..
ak trme wlaupun ak d'sakiti n d'lukai..
krne ak xpnah m'hukum sape2..
ak taw stiap org ad alasan mngape dyowg wat cm2..

aku..
aku idop dgn cara aku..
ak sntiase idop dlm msalah..
tp ak sntiase cari care tok ak lpekan sgala mslah yg ad..
meskipun ak ktawe..senyum..tp ak sowang saje yg taw pe yg ak sdg lalui...
krne ak taw dgn ktawe n wat org laen ktawe ak akn melupakan mslh2 yg ad..
ak sygkan fmily ak espcially my mum n my siblings..
dyowg la sgale2ye bg ak..
ak xleh khlgan dyowg coz dyowg la pmbkar smangat ak..
tatkala ak jtuh dyowg xpnah buang ak..
bile diri nie sdiy dyowg akan ad dcc menemani ak..
ibu adalah jantung aty ak wat slame2 ye..

aku..
lalui idop dgn diri aku..
selaen dari fmly ak..
ak ada org yg ak btol2 syg dy n arap dy akn jd tman ak smpai ble2..
name dy zulfadli zulkalnain..
ak knal dy nk msok 3mggu da..
1st meet kteowg 23th april 2010..
xaspect pown ak akn knal n bsme ngan dy..
dy byk epikan ak..wat ak ktawe..
ak seryes n sumpah syg gyle kat dy..
tp tkdir n jdoh yg menentukan sgaleye..
b..i mizz u a lot n i need u in my life..
i hope diz rlationship till the end...

aku...
idop dlm keadaan yg serbe salah..
kwn2 la mslh utame ak..
ibu ckp "kite jgn tdo lam perot kwan sgt"..
it's mean idop kdang2 kte kne bdkari n jgn mgharap pd kwn..
kwan akn musnahkan n jtohkan kte gak 1 ary nanti...
tp kdang2 ak tpkir knape ak jew yg perlu jge aty mereke??
mereke xpnah amex taw sal diri ak...mslh ak..
ak da pnat lalui sume nie...
18 thn ak sbok pkir mslh kwn2..
coz ak bese idop ngan kwn2 kowt coz sjak f1 ak dok ostel..

aku..
akan cari haluan ak sndri..
ak arap ak akn temui sinar baru dlm idop ak...
dgn org2 yg ak syg trutmeye my fmly,fadli n kwn2 ak..
love u all:)